Mina fina barn !




Just nu känns allt perfekt måste jag säga , Ängla är sig själv igen & inte alls så svängig i humöret &
nu duger jag precis som vanligt & hon vill gosa med morsan lite & inte bara pappa ;)
Hon är så duktig med sin lillebror , det värmer i hjärtat varje gång man ser dom tillsammans , för
varje puss Ängla ger Kelian , när hon säger att han är fin & allt det där .
Jag har varit noga med att låta henne vara delaktig i allt , vid blöjbyten får hon hämta det som behövs, hon får tvätta ( så får jag hjälpa till såklart haha ) sen ger hon mig blöjan så är vi färdiga.

Det första hon säger på morgonen är " titta bebis", hon kallar honom både bebis/beeejbi & Kelian .
När han sover så vill hon gärna gå in & kika på han mellan varven & när vi ska iväg är hon ofta noga med att påpeka att han också ska åka i bilen haha .
Hon ska hålla honom & han ska vara med i allt tycker hon så det är skönt , än så länge har hon inte visat någon avundsjuka eller varit elak mot honom , varit lite hårdhänt någon enstaka gång när hon varit övertrött.
Igår tyckte hon att Kelian skulle hoppa med henne & idag skulle han äta hennes välling haha.

Jag har börjat landa lite i att vara tvåbarnsmamma , jag fick nog en liten släng av tvåbarnschocken kanske för jag kände mig så värdelös , otillräcklig & allt det där på samma gång & var gråtfärdig hela tiden.
Men det var de dagarna då Ängla inte var så glad på mig så det är väl inte konstigt ;)
Nu går det hela väldigt smärtfritt måste jag säga, Ängla stör sig inte för en sekund att lillebrosan ska äta ( han kan äta en bra stund ibland ) vilket jag var rädd för . Nu kommer hon & sätter sig hos oss eller dansar hon & lever vilde , det beror på vad hon känner för.

Virriga inlägg från min sida , haft massor att skriva & har egentligen en hel del men jag glömmer allt när jag väl sätter mig ner , amningshjärna ?

Jag älskar mina barn så högt , är lyckligt lottad som fått äran att vara deras mamma.










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?