Omänskligt tidigt ...

Jag har blivit bortskämd, jag är van vid att sova till iallfall 11 men idag väckte älsk mig vid 10
& då kände jag hur jag hade lust att slå något hårt i huvudet på honom haha.
I vanliga fall går han upp med Ängla när hon vaknar, hon får välling & så somnar dom om i soffan
sen sover dom till iallfall 10-11 .
Men idag hade damen inte velat sova så gubben blev hungrig så jag fick snällt masa mig upp
& så åkte han & handlade lite.
Under tiden passade Ängla på att somna i babysittern .

Vi hade glömt hur det var att äta frukost i lugn & ro , kunna njuta av kaffet & läsa tidningen.
Var väldigt skönt faktiskt ;)

Nu vaknade lillfisen också & Snoris hjälper till & byter hans blöja , sötungen <3

 








Postat av: Veronica

Snacka om bortskämd :P

Har jag med börjat bli, Nim börjar sova sjukt bra!

2010-07-23 @ 13:03:43
URL: http://attbllifler.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fin blogg du har...



Och jättefint namn på dottern. =0)

2010-07-23 @ 22:19:51
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Tova

Hihi, kan känna igen mig i det där, vi har haft vääldugt sena morgonvanor nu när sambon haft semester, men när man väl går upp tidigt nån dag (okej, inte FÖR tidigt) så märker man att det är ganska mysigt med frukostrutiner och känslan av att dagen nyss börjat :)

Kramar

2010-07-27 @ 14:20:04
URL: http://trasslet.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?