Vakna kids mitt i natta .

I natt vaknade Ängla vid kl. 12, ingen aning om varför men det gjorde hon iallfall.
Älsk gick in & la sig hos henne & precis när hon somnat råkade jag trycka över på tvn så ljudet blev skyhögt så självklart vaknade hon igen. Så jag gick in & la mig med henne i hennes säng igen .
Hon var påväg att somna men rätt som det var flög hon ur sängen & hämtade en av sina dockor,
kom tillbaka till sängen & la den på kudden .
Jag låg & klappade henne på kinden & hon gjorde likadant på dockan sin haha.
Sen höll hon på med massa grejer & låg & flina åt mig .

Efter en stund tog Älsk henne i bilen istället , kom hem kort därefter & då hade ungen självklart vaknat på vägen från bilen & vi det lagret satt jag med lillkillen i famnen & gav han en flaska & ny blöja.
Så var hela familjen vaken haha.

Provade med bilen en gång till , hon somnade gott & sov 10 min sen traskade hon ur sitt rum IGEN.
Snacka om att man kände sig lagom trött då , klockan var nog runt 3 tiden.
Sen åkte hon i vagnen så körde älsk med henne här hemma så somnade hon men vaknade ännu en gång.
Lillen somnade om rätt snabbt så han var redan i säng så vid 4 gick vi in i vår säng & provade igen, DÅ somnade ungen tack & lov.

Konstigt nog var ingen av oss direkt trötta, vi började kicka istället haha.
Dock var jag inte på topp när lillen vaknade i morse & ville ha käk men han somnade om efter flaskan så det var inte mer med det.

Gick upp strax innan 11 så ingen av oss har fått så många timmar sömn men båda kidsen sover nu igen så jag får hoppas Ängla iallfall sover en bra stund så hon orkar med hela dagen.
Älsk är iväg just nu så jag sitter & njuter av lugnet & ska försöka ge mig på sovrummet ,
eller så gör jag det jag borde göra . S O V A








Postat av: Veronica

jaha, aldrig hört innan :) vad bra att en så enkel grej hjälper :) hoppas det fortsätter så! för dessa magdroppar är ju inte att hurra för :P

2010-07-28 @ 10:13:49
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nä menade inte att det var ngt konstigt i dropparna, jag tycker bara som läkarn sa till oss "skitdroppar" :P Men bra om det funkar för ngn.



Men uusch vad jobbigt att ha så mkt problem.. hade ju Nim också.. lactulos var botmedlet :) Nu kör vi inget sånt, hans mage är fin fin. Har precis börjat med semp 2 :) Men nu ska man väl inte säga för mkt, lär han väl ha ont i magen inatt.. :S



Hoppas det går bra på bvc och ni kan lösa det. Kramis

2010-07-28 @ 22:20:38
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja men precis, är väl tur att de funkar för några iaf :)

Hoppas det rättar till sig med bifidus.. dessa ersättningar alltså.. inte helt lätt liksom.



Men snacka om jobbigt att få en virrig ersättare, don't like at all. Annars får ni åka till sjukan med pluttis. Det gjorde vi, verkade som enda vettiga här.. :P

2010-07-29 @ 09:46:36
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja jag har en liten glufs här hemma :) Kanske därför han väger typ 8 kilo, haha.



Ok, men ni delar ju iaf lika som det låter :) Fast vafan diska så segt :P eller har ni liten lägenhet :P Skaffa diskmaskin vettja :)

2010-08-01 @ 18:29:44
URL: http://attblifler.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?