En sväng hann vi med ...

Älsk & Ängla var ju iväg när jag pluggade , när dom kom hem så blev det lite mat för Änglas del &
sen ringde älsk & pratade med sjuksköteskorna som "hör till" deras jobb , hon hade ojjat sig lite över att jag är gravid & han har bältros , eftersom det inte är bra alls om jag blir smittad med vattenkoppor.
Så han går runt & oroar sig som tusan nu stackarn & värre har det blivit så det ska bli intressant & se
hur det ska gå att jobba imorgon , lär ju inte vara roligt för hans del :/

Sen var det tänkt att sticka ner till OJ & handla lite småtjafs så vi stannade till i parken först så Ängla fick leka lite , hon gungade, åkte rutchkana & sprang runt som en yr höna som vanligt & gungade på dom där knäppa djuren som finns haha.
Sen var det vidare till affären & sen hem & fixa i ordning Ängla för natten så nu sover hon gott.

Ibland undrar jag om barnet har någon klocka i sig , för det är samma visa varje dag runt 19 tiden blir hon gnälligare & tydligt trött ( hon kan vara överpigg två sekunder innan ) så automatiskt blir nattningen oftast lite innan 20 tiden för annars får man ta världens alla fajter med henne kan jag lova, hon kan bli arg som ett bi vår tjej .

Nu ska jag skriva lite på arbetet för det gick sisådär innan kan jag säga .









Postat av: Sandra

Dem brukar ju vara lite äldre för de, och om man har nättskräck så brukar ju de hända dem 2 första timmarna efter insomnadet, men han har ju sovit rätt många timmar innan det händer. Men ja kanske, vem vet, får höra imorgon med BVC.

2010-03-30 @ 21:20:42
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: sandra

Jo de kan de men inte så vanligt. När jag vaknar av skriket så stannar för tusan mitt hjärta och mår jätte dåligt..

2010-03-30 @ 21:34:45
URL: http://chiquiitta.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?