Godmorgon !

Varit ute en timme & hunnit äta frukost med mannen innan han åkte till jobbet & tråkigt
nog jobbar han till 19 både idag & imorgon bläää.
Ängla snorar, hostar & är varm fortfarande men hyfsat pigg ändå.
Just nu leker hon med sitt flygplan på sitt rum sen kommer hon utspringande i vardagsrummet
& dansar lite till MTV sötnosen !

Igår köpte jag ett "hoppdjur" på netto, det var uppskattat för hon sätter sig & studsar på den,
bär runt på den & pussar den haha. Sen får självklart hennes nya docka hon fick av mormor&morfar i söndags hoppa med.
Just nu är det docka & vagnar som är det roligaste att leka med.
Hon är rolig att titta på , för hon nattar, gungar & ska mata dom mm & hon är oftast väldigt försiktig haha.

Snart ska jag sätta igång med disken sedan igår som ingen av oss orkade ta igår, sen blir det lite snabb städning
som alla andra dagar, dammsugning & moppa golven & städa upp leksakerna som ständigt lämnar Änglas rum & man kan hitta dom lite överallt även inne på toan av någon anledning.

Solen skiner för fullt & klockan är bara 9, snacka om underbart !
Jag känner verkligen lyckorus så fort solen börjar titta fram eftersom jag oftast åker på vinterdepressioner
& denna vinter har jag förmodligen haft en mild sådan utan att bry mig allt för mycket men jag märker ju rejäl skillnad för vårsolen tittar fram så jag ska nog inte ljuga & påstå att jag sluppit undan deppet denna vintern ;)

Ut & gå ska vi sen som sagt , måste till apoteket & röra lite på fläsket.
Therese & Nea skulle hänga på för Nea var hemma från dagis idag & det är alltid trevligt med
lite sällskap på vägen !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?