Godnatt säger jag väl .

Ska alldeles strax gå & lägga oss, ovanligt trött ikväll faktiskt.
Annars är det sällan vi lägger oss innan klockan slagit tolv haha.
Funderar på att börja läsa lite på religonkunskapen som börjar om en vecka,
men suget är väl inte riktigt där men kan vara bra & börja beta av lite i taget
innan man kommit in i pluggandet igen.

Imorgon får vi se hur dagen blir, allt hänger på hur Ängla mår.
Dom visade sol & plusgrader imorgon iallfall , så en liten promenad blir det nog vilket
som för frisk luft mår alla bra av friska som sjuka.

Längtar till våren riktigt rejält, sååå skönt att slippa sjukdomar var & varann dag.
Immunförsvar är något vi har brist på både jag & min dotter, tycker inte vi har varit annat
än sjuka hela vintern ?
Men nu är det tvärstopp med att träffa folk om det så handlar om världens minsta förkyldning,
snorig näsa eller lite hosta, för oavsett hur lite det kan tyckas vara så lyckas någon av oss få skiten.
Vill gärna vara frisk ett litet tag ;)


Nej nu ska jag hoppa i säng :)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?