Kaffe & plugg men först lite bloggande..

Igår efter BM besöket som för övrigt gick toppen så kom Chornelya,Niclas & NovaLee hit ,
blev kaffe & sen lite käk sen åkte dom hem vid 8 när barnen skulle sova .
Var jättetrevligt :)
Biljävlen bråkar fortfarande så det är något annat fel än panelen som vi trodde,
hur roligt är det när det bara är strul fram & tillbaka?

Inte nog med det så gick Änglas säng åt helvete igår när älsk satte sig i den,
vi fick ju den av min svåger så den är ju inte ny men den har håll alla andra gånger
han suttit i den så det fick bli att Ängla fick sova i spjällsängen inatt.
Får väl fixa en ny till henne, funderar på en växasäng som IKEA har i stål(?),
så behöver man inte oroa sig för massa hack & ev. målning på den när Snoris växer haha.

I dag har vi inte hunnit göra så mycket, varit ute en runda, blev en snabb promenad & sen
lite lek på lekplatsen & sen in på Netto för lite kaffe.
När vi kom in så satte jag mig med Ängla i famnen framför barnkanalen & 2 minuter efter
sov hon som en gris, så nu ska jag dricka kaffe & sätta igång med pluggandet.










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?