Min dotter är ett monster förtillfället !

Inte mycket bloggande denna veckan men har haft annat för mig &
försöker få igång huvudet så pluggandet ska gå framåt.
Började ju igen i Måndags efter att ha varit sjukskriven sedan december &
huvudet hänger inte riktigt med känns det som, tar ju tio år längre !

Ängla är helt upp & ner just nu , världens jäkla humör & får utbrott titt som tätt,
hon snorar & tänderna bråkar som tusan, igår däremot var hon som en liten solstråle
hela dagen så jag trodde det skulle hålla i sig men där hade jag fel kan jag lova,
idag vaknade hon väl på fel sida eller något för halva dagen har bestått att skrik & sparkande i golvet haha.
Hon är dramaqueen & blir så arg när det inte går som hon vill & det säger ju sig själv att man inte alltid
kan få som man vill så helvetet bryter loss x antal gånger idag men studvis har hon skrattat & haft sig tack & lov ;)

Igår fick hon sig en kick av lillebrosan också , kan säga att hon blev rätt chockad & drog bort handen &
tittade med stora ögon, hon satt nämnligen & lekte med en bil på min mage & det gillade väl inte lillkillen.
Men hon blev inte avskräckt iallfall utan hon klappa & pussa magen som vanligt efteråt.

Men hon somnade gott på ca 2 minuter men stackarn har bara sovit 1 timma under hela dagen &
i vanliga fall sover hon runt 4 timmar på dagen ;)

När älsk kom hem så åkte han & Ängla ner till hans mamma så jag kunde plugga en stund i lugn & ro,
hann med en del. Ska strax läsa lite naturkunskap så jag kan göra närvaroprovet , iallfall gjort religon närvaron & det gick utmärkt så det är skönt det .










Postat av: Malin, 21 år & Gravid

har hört att det är det, som sagt mammabyxorna var enorma på mig :P

2010-03-12 @ 11:35:35
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vilken fin blogg du har :)

Och hur gammal är din dotter? Ha en jätte bra lördag

2010-03-13 @ 15:50:27
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jaha okey.. :) Vad roligt.. Är det samma pappa till detta väntande barn för dig?

2010-03-13 @ 20:24:39
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?