Så var det Måndag igen !

Helgerna springer iväg alldeles för snabbt tycker jag !
Denna helgen har varit en riktig fixarhelg men massa grejer som ordnats här hemma.
Varit kasta ut skit, rensa alla lådor med kläder , vika mängder mm nu när vår garderbob ÄNTLIGEN
är färdig haha. Vi har ju haft världens problem med att bestämma oss hur vi skulle göra
med just garderob , antingen rensa i det "rummet" eller köpa & ställa i sovrummet,
vi fick ju en förra helgen så det blev att sätta in hyllor mm så nu är allt sånt skit färdigt
& numera har vi ett normalt sovrum tack & lov :)
Crosstrainern fick svågern låna så den slipper vi också numera & det är härligt det .

Igår eftermiddags åkte vi till D & så blev det lämpa av crosstrainern & sen blev det pizza &
sen hem & fortsätta städa & dona.
Passade även på att färga håret igår & mörkt blev det , men det ljusnar väl lite kan jag tänka mig.

I morse vid frukosten tyckte Ängla det var en bra ide att kasta glaset i golvet,
så det blev att plocka & dammsuga upp glasskärvor för min kära man innan han åkte till jobbet.
När han åkt satte vi på musik & lekte lite innan vi hoppade in i duschen & strax efter så somnade hon som en klubbad säl .

Så här sitter jag med en kopp kaffe & skolböckerna framme, ska lägga på ett kol & göra det jag ska
så skiten blir klar slöade lite förra veckan så denna veckan ska det pluggas järnet kan jag lova.
Svärmor kommer väl om ett tag också, hon ska passa Ängla medan jag är hos BM ,
sen blir det hem & fortsätta plugga .
Förhoppningsvis har paneljävlen till bilen också kommit så vi kan få rätt på fläkten som just nu inte
är som den ska dvs vi kan inte reglera värmen över huvudtaget & det är inget vidare .
Sura pengar bara men sånt får man leva med :P


Just det ja , idag går jag även in i v. 25 !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?