Tröttare än tröttast.

Orkar inte uppdatera direkt, men lite ska jag väl skriva.
Var ute & gick & stannade till i parken innan idag , blev 2 timmar ute & det var riktigt skönt.
Mötte upp Therese & Nea också så det var trevligt.
Ängla har växlat i humöret & nu på kvällen har hon varit riktigt hängig & dan.
Det märks tydligt att hon inte är riktigt ok, stackars min lilla flicka .
Annars har vi sovit, handlat , lagat mat & så.
Snart är det dags att sova, trött som ett svin idag faktiskt.
Imorgon blir det en promenad till apoteket i jakt på något mot Änglas hemska hosta.
Nej nu ska jag inte sitta här mer , skriver mer imorgon istället.








Postat av: ToniLoves

Ibland är man ju bara dödstrött :D

Viljen otroligt snygg blogg du har, har hänt en del sedan jag var här sista, coolt :D

2010-03-03 @ 00:36:31
URL: http://toniloves.milliez.nu

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?