41 dagar kvar.

Idag är det 41 dagar kvar till BF , v. 35 gick jag in i idag .
Fattar ni att snart är vår lille kille här , snacka om stress haha .
Nu är det dags att börja handla lite till honom i klädväg , har handlat några bodysar bara
eftersom vi lekt tidsoptimister ...
Jaja , skriver mer sen för nu började mitt program igen :D








Postat av: Sassa

Åhhhh nu är det nära!! Kommer så väl ihåg när du skrev så till mig, nu är han 4 månader:D

2010-05-24 @ 22:16:19
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Isabel

Det är roligt att läsa hur alla tar sina graviditeter. Många blir jättestressade tidigt och inhandlar allting trots att de har ca 4 månader kvar. Medan andra väntar med allt inköp till in i det sista :) själv har jag nog försökt vänta men nu börjar jag känna mig nojig över att inte ha allt hemma när vi väl behöver det. Med förvärkar som börjat så känns det osäkert att t.ex. inte ens ha skötbord och blöjor hemma ifall barnet skulle välja att titta ut nu nästan två månader för tidigt :D

2010-05-29 @ 21:10:50
URL: http://aizah.se
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Ja, det är helt otroligt! Jag tycker det känns fantastiskt att jag lyckats tajma denna graviditet med slutet av din, IGEN! :)

2010-05-31 @ 14:44:50
URL: http://mamalicious.org

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?