Det small till så in i helvete...

I natt fick jag mig ett hemsk uppvaknade , fick världens kramp i vaden & jag kände riktigt hur det spände åt i hela musklen & nu menar vi inte lite lätt kramp utan verkligen som att vrida ur en disktrasa allt var man kan & det lät tom . Och inte en gång räckte det heller & i mitt nyvakna tillstånd kom jag inte ihåg hur fan man ska göra för att det ska släppa så jag råkade göra något så det blev ännu värre på köpet, klappar mig själv på huvudet !
Men efter ett tag gick det över & jag kunde fortsätta sova dåligt haha.
I morse så skulle jag gå & ta en napp till Ängla eftersom jag trodde hon glömt den i sin säng när hon kom in , då kunde jag knappt gå på benet , det gör fruktansvärt ont hela tiden när jag stödjer mig på det, ingen hit nu när man ska underhålla lillan idag eftersom sovrummet ska målas så det ska bli en rolig dag eller? :P
Jaja ska inte klaga mer , får hoppas det bara var denna gången . Med Ängla hade jag kramper titt som tätt men inte i närheten av sådan kramp jag fick i natt !!








Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Okej, hmm dom bleks nog ner ska du se..



Fick många med dottern som var rosa, blektes efter hon föddes, hittills inte fått några och hoppas jag slipper.

2010-05-22 @ 21:28:07
URL: http://salkert.se
Postat av: sandra

Ush dem där kramperna.. hade hemska också när jag vänta kevin, vakna fler agrr på nätterna av de. :S.. men snart är de över. :D

2010-05-24 @ 16:34:56
Postat av: Malin, 22 år Gravid v35

Tack för att du är med och gissar :) hur mår du?

2010-05-31 @ 16:01:16
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?