Lördags kväll

Ja nu ska jag väl ta & skriva lite tänkte jag, blev ju aldrig igår ;)

Idag åkte älsk strax innan 12 & kommer hem först sent i natt eftersom han jobbar på ett event i Malmö som brandvakt . Så jag & Ängla blev hämtade av mamma runt 12.30 sen var vi där till 17 för då var lillan trött som tusan . Käkade god mat & fikade & hade det jättetrevligt som alltid .
När vi kom hem så var det en surglad tjej jag fick göra allt för att hålla vaken haha
hon skrattade så hon kinkade ena minuten & andra så var hon helt förstörd för hon var så trött.
Idag har hon sovit knappt 1½ timma sammanlagt & det är på tok för lite för henne .

Men vid 19 så blev det ett snabb bad sen välling & godnatt , tog 20 minuter för den trötta damen att somna , förmodligen var det konstigt att det inte var pappa som nattade men hon somnade gott trots allt & sover som en klubbad säl just nu .

Sen har jag bara tjötat med syster i telefon , försökt plugga men det går inget vidare eftersom jag är helt slut i kroppen & hjärnan har stängts av ungefär.
Men trots att jag är trött som ett svin kan jag inte gå & lägga mig än , lär väl sitta uppe 2 timmar till
innan jag ger vika för annars känns det lite för tidigt .
Tänkte glo på lite "Unga mödrar" på kanal5´s hemsida & käka lite godis nu .

Kelian har fullt hållt i gång i magen som vanligt & ibland känns det förjävla knepigt , han skrapar liksom mot sidorna så ibland är det så man hoppar till & favoriten är att trycka upp sig vid revbenen & tja, det är ingen mysig känsla ;)

Foglossningen är förjävlig också, blir värre för varje dag som går & det gör ont konstant & jag är så less på det.
Jag vet dock att oavsett om han kommer ut så kommer det inte försvinna i första taget , jag hade ju kvar foglossningen från Ängla när denna graviditet startade så det där med att foglossning går över strax efter förlossningen är inget jag ens vågar hoppas på denna gången som sist.
MEN gud vad jag längtar efter en hel dag utan illamående, minns inte ens hur det känns faktiskt.
Vet bara att nästan direkt när Ängla var född försvann den påfrestande känslan som jag får av illamåendet , sen höll det i sig ett tag men det berodde ju på mycket annat också

Nej nu ska jag inte skriva mer , slänger upp en bild på min fina tjej som avslut på detta inlägget .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?