Dag 02 – Mina syskon

Jag har 6 syskon men har bara 3 stycken som faktiskt känns som syskon eftersom jag
inte har kontakt med 3 av dom pga min biologiska pappa ( känns helt fel att ens skriva pappa ).

Men jag ska berätta om mina fina syskon jag har i mitt liv .
Jag har en storebror som är 27 år , Chris heter han.
Just nu sitter han bakom galler som ni säkert läst ( vet inte om jag skrivit det här innan )
men vi pratar i telefon väldigt ofta eftersom han slår en pling någon/några gånger i veckan .
Jag saknar honom väldigt mycket men på något sätt ses man mer när han sitter inne , hur sjukt det än låter ;)

Min lillasyster Simone blir 12 år i december & jag har svårt att förstå att hon börjar bli stor ,
snart är hon tonåring & inte alls en sån där liten fis .
Hon är grym på att dansa & man blir så stolt varje gång man ser henne :)

Min lillebror heter Mikko & är 10 år , han är en snäll lillebror numera som inte bara retas med en .
Ängla avgudar honom & älskar att busa med honom & varje gång hon ser hockey är det Mikko haha.
Han spelar hockey & hon har kollat ett par gånger så hon förknippar hockey med honom, även han är superduktig på det han gör :)


Jag älskar mina syskon något så otroligt högt & jag går genom eld för dom .
Oavsett vad som sker så kommer dom alltid kunna räkna med mig & jag med dom <3



Video med syrran på sin träning på ett av ställena hon dansar:)








Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Hej gumman, vill inte snoka. oh du behöver inte svara. men varför sitter chris bakom galler? vad är det som har hänt?

2010-11-24 @ 18:14:17
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?