Imorgon börjar jag ..

Imorgon sätter jag igång detta, så kanske det blåser lite liv i denna dödstråkiga blogg förtillfället.
Tycker ni andra som läser ska göra detsamma , är många som gör det runt om i bloggvärlden &
det är väldigt intressant & läsa :)


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina syskon
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Min bästa vän
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 07 – Det här åt jag idag
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Det här älskar jag
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Dåliga vanor och laster
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Mina bra sidor
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick








Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Verkar så jävla skoj! Funderar också på det.. om ja pallar.. :P

2010-11-21 @ 22:59:38
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?