Lite kaffe i systemet . . .

Godmorgon !
Idag vaknade den minsta i familjen redan vid 6.30 så det blev jag som fick hoppa ur sängen
men kände att det var ett tag sedan jag gjorde det så why not ?
Förr var det alltid jag som gick upp med barnen men nu har det blivit ombytta roller
så jag brukar gå upp runt 9-10 i vanliga fall.

Kelian har fått käk & ligger i babygymmet & snackar med leksakerna & sprattlar & rullar runt haha.
Han tycker det är roligt att vända sig men inte lika roligt att ligga på mage så då brukar
det bli en vändning till men i babygymmet blir det lite svårare ;)


Igår kväll ordnade jag en matsedel ( låter så muppigt med matsedel haha ) för denna veckan & 3 frammåt.
Så får vi se hur det går , känns ju betydligt lättare att handla hem när man storhandlar &
det blir mer variation på rätterna nu eftersom vi inte äter samma på 4 veckor & slipper slänga fram
något snabbt.
Jag har t o m planerat in köttbullar & makaroner som jag är något anti av någon anledning.

Nu låter det som lillebrosan har väckt Ängla så jag får väl fixa lite välling till henne ;)








Postat av: Fnulan

Vilket gosigt foto!!! Vad duktig du varit!! Hejaheja



Jag är mest aktiv i min andra blogg om du vill hälsa på där istället så hojta till



Ha en bra dag!

2010-11-24 @ 12:29:33
URL: http://fnulan.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?