Nu är jag tillbaka !

Vi har ju som tidigare nämnt flyttat & nartuligtvis ska tele2 strula till allting i vanlig ordning
så vi har inte fått vårt internet eller nu ljög jag för vi har det men det fungerar inte som det ska & vår hemtelefon är också som bortblåst men en tekniker skulle komma hit på Tisdag så då hoppas jag allt fungerar igen.

Sedan sist har vi hunnit med lite allt möjligt , bland annat var vi & hälsade på min storebror i Onsdags ,
vi rev vägg igår kväll & så har vi varit över allt & ingenstans mm.

Vi fick färg till hela lägenheten så vi ska sätta igång & måla imorgon , men min man tjuvstartar med att börja med hallen redan ikväll . Men det är ju bara skönt så :)

Är helt slut i huvudet idag så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag avrundar här & ev blir det mer från mig idag annars så håll utkik imorgon .








Postat av: Tele2

Hej Onttonen,



Jag beklagar att varken internet eller hemtelefoni fungerar som det ska efter flytten.



Jag hoppas att våra tekniker fick ordning på det tidigare i veckan och att det nu fungerar som det ska.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2010-11-11 @ 11:58:39

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?