Planering av mat . . .

Varje dag är det samma visa " Vad ska vi äta idag ? "
Det blir rätt tröttsamt när man står & inte vet vad man ska hitta på
så nu ska vi prova & göra veckomatsedel för att minska risken för
att se ut som två frågetecken var & varann dag haha.
Vi började idag & ikväll ska jag skriva ut & hänga på kylen tänkte jag.
Fisk ska finnas med minst en gång i veckan iallfall gärna fler :)


Har ni några tips på maträtter ?








Postat av: Fnulan

Hej!

Vilken fin blogg du har! Jag har det likadant med våra måltider, jag blir tokig. Min sambo jobbar 5 kvällar i veckan så det blir mig det hänger på också, orättvist ;)

Igår åt vi kassler med pot och svampsås, Idag ska vi äta fläskpannkaka. Va det bra tips?

Ha en bra dag

2010-11-23 @ 10:03:12
URL: http://mirakelmira.blogg.se/
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Så har vi börjat göra :) kollar recept.nu också för där finns skitmånga recept :D goda och billiga!

2010-11-23 @ 10:30:10
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Vilken otur med fläskpannkakan, du får göra något annat gott, humm... vad ska vi hitta på på.. Kycklinggryta? Korv och potatismos? Finns massor gott man ska bara komma på vad =)

2010-11-23 @ 12:08:33
URL: http://mirakelmira.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?