Så var denna dagen snart över.

Jag & barnen gick ut en sväng på eftermiddagen , gick till lekparken & gungade lite.
Sen traskade vi vidare & kika på alla avtryck vi hittade i snön från katter, hundar, fåglar & människor.
Ängla satte sig ner & studera väldigt noggrant & även på isen när var spräckt.
Sötungen <3
Hon var trött & kall om näsan, blev lite putt för vi inte kunde gå in på dagisgården & leka &
tyckte jag skulle bära henne men sen när vi väl stod innanför ytterdörren ville hon ut igen så
vi gick ut några minuter till & sen blev det lek, bad & mat här hemma istället .
Sen blev det en snabbis på lite födelsedagsfika sen slockade båda barnen så fort vi kom hem.
Nu ska vi se karate kid tydligen så jag får väl lägga ifrån mig datorn & vara lite social :)











BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?