Sliten två barns morsa ...

Okej nu ljög jag faktiskt för sliten är jag inte pga huliganerna, bara lite ;)
Gick ju upp väldigt tidigt så man är inte riktigt människa nu .
Barnen har strulat halva förmiddagen , en bebis som var övertrött & en tand som bråkar.
Ängla som är inne i världens trots nu igen som inte skulle sova hon heller &
skulle terrorisera allt & inget ;)

Drog på mig mina knästrumpor idag, stickade & varma .
Har dom mest för det är varm & gott om fötterna . 
Annars ser jag faktiskt ut som kom & hjälp mig & dö idag.
Man blir trött av att se sig själv i spegeln om man säger som så .

Båda barnen sover & älsk är iväg & tömmer vår gamla lägenhet så jag roar
mig själv genom att sitta på datorn , tänkte fixa lite här hemma alldeles strax
innan stöket börjar här igen.

Man får passa på att plocka in alla leksaker i Änglas rum ett par gånger om dagen
annars ser det ut som en bomb med leksaker exploderat i hela hemmet.
Dock är det mest stora grejer som lämnar rummet numera & det är tacksamt ;)

Trött & sliten Alexandra :P








Postat av: Fnulan

Men oj är det du som är Globen??? Tänkte eftersom du behövde gå ner sådär 6000 kg ;)



Jag är med i viktväktarna och trivs med det för då kan man äta det mesta men lite av allt lisom.



Tycker du är fin fast du är sliten!

2010-11-24 @ 21:58:29
URL: http://fnulan.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?