Nu jäklar har vi packat !

Igår började jag packa i köket med hjälp av Chornelya .
Äntligen fick jag tummarna loss & satte igång.
Chornelya & Niclas flyttar samtidigt som oss & tja, jag & älsk ligger lååångt efter i packning haha.
Men nu blev jag lite smittad & kände lite stress över att det bara är 2 veckor kvar !!!
Idag har vi packat ännu mer & Änglas rum är tömt på leksaker & vi har lämnat kvar lite små plock &
dom stora sakerna.
Linn har varit duktig & packat sina saker som hon vill ha med till det nya & hjälp oss med
att kasta skit , roa kidsen & så ( tack lilla hjärtat <3 )

Så nu är det vårt sovrum & lite skåp kvar .
Eftersom vår garderob pajade för ett tag sedan & det var inte lönt att köpa ny eftersom
vi inte behöver någon i den nya lägenheten så har kläderna tagit över hela sovrummet &
hemskt är det !!  Ingen ordning där inte.

Usch , jag avskyr verkligen det här med att packa & hålla på .
Det kryper i hela kroppen av att bo bland flyttlådor & stök.
För jag tycker inte det blir ok när man är mitt uppe i en flytt när det är lådor & skit lite
varstans & ordning blir det inte under tiden.
Så jag längtar tills vi flyttar & jag har satt som mål att ha fått ordning i det nya direkt
eftersom vi ska ha kalas för Ängla 6-7 dagar efter haha.
( Blir svårt att ha kalas innan eftersom hon fyller år precis när vi ska flytta )

Ah , nu börjar det verkligen närma sig med storm steg & jag ser framemot att
få stor trädgård, inglasat uterum & större hem .


Bild

 









Postat av: Stephanie

vart flyttar ni??

2010-10-17 @ 21:57:31
URL: http://yoursoulmates.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?