Gårdagen .

Igår började vi dagen med att slöa & ha oss innan vi begav oss mot dietisten för ett samtal om Kelians allergi.
Om det växer bort brukar det vara kring 2-3 års ålder sa hon & så fick vi veta om de olika produkterna man använder istället för mjölk & så . Så nu har man lite kött på benet lång tid innan han ska börja äta vilket kan vara rätt skönt faktiskt !

När vi var klara där så åkte vi hemmåt , jag & Ängla hoppade av vid Perslund eftersom vi bestämt träff med Therese & Nea :) Så tjejerna fick leka & vi mammor fick snacka lite skit i vanlig ordning haha.
Vi var där i 2½ timma eller något så kom Älsk & Kelian & strax efter begav vi oss hem igen.

Jag tycker det är viktigt att Ängla får egen tid med bara mig & bara med sin pappa likaväl som att Kelian behöver få det .
Det har varit en jäkligt kämpig start sedan Kelian kom & därför tror jag det blir extra viktigt att Ängla får komma iväg själv med oss så hon får en liten paus.
Man kan ju märka vissa dagar att hon reagerar på att Kelian skriker men oftast ignorerar hon det bara eller kommer & vill trösta honom.
MEN jag tror ändå det är lika jobbigt för henne som för oss .
Hon hade iallfall skitroligt & vi hade mysigt :)

Mammas lilla skitgris <3










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?