Jag älskar er !


( Bilderna blev lite konstiga när jag ändrade storleken, Änglas huvud är helt utraget på bilden haha )


Ängla : Just nu är hon världens lilla trotsmonster som vägrar både det ena & andra, men lika go för det.
Förra veckan vägde vi & mätte & då stannade vågen på 11,1 kg & var 88-89 cm , var lite svårt att få en ordentligt längd på henne för hon skulle inte stå vid väggen & ville inte ligga rakt på bordet haha .
Hon är en lång & smal tjej som sköterskan brukar säga.
Äter som en skit gör hon men bra mår hon iallfall och det är huvudsaken .
Hon pratar mer & mer & lär sig nya ord hela tiden .


Kelian : Igår på läkarbesöket fick vi höra hur stark han var eftersom han nästan vände sig från mage till rygg mm. Jag har trott han var lite dålig med styrkan i nacken men tydligen inte haha.
Han avskyr att ligga på mage så det blir inte så mycket träning av det.
Han är en stor liten bebis också som jag skrev tidigare vägde han 5,5 kg & 62,5 cm.
Leka tittut är roligt för han lek som en tok när man gör det & Ängla börjar också tycka att han är roligare nu när man kan leka med honom haha. Innan har hon varit rätt ointresserad men nu så :)


Lite kort om småglinen , mer kommer sen för nu ska jag söva ;)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?