Jag ska nog blåsa liv här imorgon!

Jag ska försöka blåsa liv i bloggen igen . Jag loggar in varje dag & börjar skriva men slutar med att jag raderar & loggar ut.
Lite skrivkramp i vanlig ordning , tror att jag egentligen har för mycket att skriva om så det blir black out i hjärnkontoret helt enkelt.
Varje dag läser man om saker som gör att man blir full av åsikter om saker & ting . Varje dag vill man berätta om allt barnen gjort , härliga som mindre härliga stunder ;) Ja , egentligen vill man kladda ner en massa ord i bloggen för MIN egen del för att kunna gå tillbaka & läsa. Jajamen , nu ska bloggen få lite liv igen tänkte jag efter 2 veckors tystnad !
GODNATT








Postat av: © sarastille

Anmäl dig gärna till DagensBlogg hos mig, vinnaren blir länkad på min blogg med cirka 2000 läsare♥

2011-04-17 @ 10:13:05
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?