Så var det dags att slänga sig i sängen . . .

Idag har vi haft Therese, Nea & systeryster här under eftermiddagen , sen dök svärmor
in en snabbis när hon var ute med vovven . 
Barnen har lekt & så har det tjötats & druckit kaffe , trevligt med sällskap .
Satt i trädgården fram till kl 20 ungefär , när vi var påväg att bege oss in kom nämnligen
Niclas & NowaLee förbi utanför så dom kom in så kidsen fick leka & bråka lite haha . 
Dom två bråkar som satan emellanåt & ibland är dom som två ljus !

Kelian har varit riktigt tjurig med att somna dom senaste dagarna , hans ersättning tog slut &
vi hann inte få receptet från läkaren & beställa på apoteket så han har motvilligt fått dricka
välling & han är ju inte allt för glad för det om man säger som så men han dricker den tillslut .
Men han somnar ju dock inte lika lätt & enkelt som annars men snart så får han äta sin flarra som vanligt haha.

Ängla var jättetrött men skulle ju inte sova utan skråla på "ja må hon leva" istället ,
men sen så somnade även hon & det blev senare för båda barnen så jag hoppas dom bjuder
på lite sovmorgon imorgon !

Ska stax hoppa i säng & jag hoppas jag får sova lika bra som inatt.
För en gång skull sov jag hyfsat ok utan att ligga vaken fram till 3 på natten & vakna 500 gånger.
Jaja , vi får väl se ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?