Vi ska få en liten pojke till !

Så mysigt att se den lilla krabaten igen , det tog inte lång tid därinne men jag njöt varje sekund.
Anledningen till dessa extra ultraljuden var för Kelian föddes med två små hål på hjärtat. 
Det var skönt att det inte berodde på medicinen jag äter, det lugnade oss rejält .
Allt såg fint ut men det finns ju såklart inga garantier men som det såg ut nu var allt som det skulle :)

Sen fick vi veta att det är en liten kille som ligger i magen , det var inga svårigheter att se om man säger som så haha. Läkaren sa , ja det är ju inte navelsträngen iallfall ;)

Allt blev så mycket mer verkligt på någotvis samma sekund man fick veta vad för prick det är som simmar runt i magen ;) 
Första namnet som dök upp i mitt huvud var Vilde ?! Varför vet jag inte , för jag vet inte om jag gillar namnet eller inte men det hade passat kan jag tänka mig men vi får spåna vidare på namn , det är ju ett tag till haha.

Längtar så efter dig pyret <3








Postat av: Emelie - Mamma till Dewin & Wilton

Jag tycker verkligen Vilde skulle va ett passande namn. Det är ju inte så vanligt heller! :)

Jag är inne på Kelian nu om vi får en pojke till! :)

2011-12-05 @ 09:33:22

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?