Alla dessa dieter säger jag bara !

Det finns för många dieter ibland, man kan bli alldeles snurrig i huvudet & får beslutsångest.
Jag har läst det mesta som finns & allt lockar med att man rasar i vikt på kort tid.
Jag provade att köra LCHF fast på mitt eget vis , klarar inte att få i mig all detta feta man ska om
man kör ordentligt, jag har jättesvårt för smör & liknade i stora mängder
men jag drog ner på kolhydraterna & gick ner bra i vikt .
Men så var jag sjuk & sönderstressad & orkade inte bry mig just då.

Så jag har pratat med min bror lite nu så jag ska försöka följa det riktlinjerna han gav mig .
Framför allt ska jag fan i mig äta regelbundet 5 gånger om dagen !
De närmsta dagarna ska jag räkna kalorierna mest för jag vill veta hur mycket jag äter för.
Ska ändå väga all mat så då kan jag likaväl räkna ut kaloriinnehållet också som tar någon minut .

Jag ska köra på detta ett par veckor & inte ge upp för minsta lilla.
Och jag tycker allt ni som läser kan peppa lite ;)
Ni är inne & läser men väldigt få som faktiskt kommenterar tråkmånsar haha.
Jag ska trycka proteinrik mat tills jag kräker & försöka äta väldigt lite kolhydrater för mig kropp
avskyr kolhydrater precis som fett så jag får köra på detta & äta oftare så jag slipper gå runt & vara ständigt trött !








Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

När jag får pengar igen ska jag testa att beställa hem herballifes måltidsersättning och ersätta frukost och lunch med det.

2011-02-07 @ 22:23:07
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?