Det är mycket man vill men svårare att utföra .

Jag vill sååååå gärna börja träna på gymmet , men eftersom min man har arbetstider som han har
så är det nästintill omöjligt .
Eftersom jag inte har körkort måste jag ta buss eller tåg ( Eftersom vi har en busshållplats i närheten så blir det buss) som tar hundra år & går sällan så blir det att man kanske kommer iväg vid 19 på kvällen & hemma vid 23 tiden. Känns inget vidare direkt .
Och jag är värdelös på att träna hemma , jag behöver gå hemifrån & träna &
helst lite skrot:P

Min motivation har inte varit på topp & direkt så ger jag upp & skiter i vilket.
Men ska ta ett snack med min storebror när han ringer så får han säga hur jag ska göra.

Jag har dock turen att inte gå upp i vikt , isåfall enstaka gram & det är jag tacksam för faktiskt .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?