Lördagens skridsko åkning !

I Lördags morse åkte vi ut till mina föräldrar , åt god frukost & sen
åkte vi alla utom mamma & Kelian till ishallen i Landskrona .
Ängla var så duktigt trots det bara var andra gången hon stod på ett par skridskor.
Hon gick på skridskorna & nästan sprang.
Hon trillade på rumpan ett par gånger men med ett leende på läpparna.
Nästa gång kanske hon hajjar hur man ska göra ;)
Man blev så stolt så det är sinnessjukt !
Hon har ju tjatat om att åka skridskor med morfar så hon hade verkligen kul .
Vi fotade & filmade bara precis i början & då gick det ju inte lika galant som
efter en stund , lite tråkigt av mig att inte filma när hon gick över alla planen själv med
bara en duns i isen sen upp igen !
Min pappa är hockeytränare & har spelat hockey i hundra år ,
han har lovat att komma & hämta lillfisen tidiga mornar när hon är
gammal nog för hockey skola för vi har fått stränga order om
att hon inte får spela i Åstorp haha.
Hon älskar hockey & förknippar det med sin morbror & morfar
& jag tror nog hon kommer vilja gå i deras fotspår !
Men tills hon har åldern inne får vi åka på egen hand men det är bara roligt .








Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Vad duktig hon är!!!

2011-02-07 @ 14:04:27
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?