Så var denna dagen över !

Nu ska jag snart hoppa in i en dusch sen blir det rätt i säng .
Mår illa som ett as & hoppas innerligt att det inte kommer några spyor, orkar inte !
Men dock har jag ju träffat personer som har kräksjuka nu så jag ska inte hoppas för mycket kanske ,
jag drar ju på mig precis allt !!

Provade att ta frysta hallon i kvargen innan & gud så gott !
Så min man får snällt äta dom smaksatta brukarna i kylen för jag dissar dom nu haha.
Imorgon ska jag hoppa upp på cyklen på morgonen tänkte jag om tid & utrymme finns &
framför allt om jag mår ok .

Nej nu ska jag inte sitta här & tjöta en massa.
Blir mer imorgon !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?