Imorgon händer det . . .

Imorgon börjar min man jobba igen !
Han har varit hemma i lite mer än 7 månader så det kommer kännas
jäkligt märkligt att inte ha honom hemma & det känns inte bra eftersom han egentligen
skulle behöva vara sjukskriven längre men ibland kan man inte styra över saker man önskar man kunde.

Barnen kommer nog också tycka det är väldigt märkligt att inte få se sin pappa mer än 1-2 timmar
på kvällarna i fortsättningen mer än på helgerna.
Jag kommer ju också märka av det för nu har man vant sig vid att vara två om allt hela tiden förutom enstaka dagar då man varit på varsitt håll liksom men det ska nog gå bra för oss här hemma, tänker mest på Daniel hur det ska bli för hans del med tanke på allt .
Jag är glad att han haft möjlighet att vara med barnen lika mycket som jag under lång tid ,
det har varit väldigt värdefullt faktiskt .
Speciellt när man jobbar de tiderna han gör & vissa dagar kommer han förmodligen inte träffa Kelian alls
eftersom han somnar vid 7 tiden oftast vilket känns väldigt ledsamt.

Men men vi får se hur det blir med det hela , allt går bara man vill .










Postat av: Stephanie

När jag gick hemam med Engla hade jag också min make hemma de förtsa halvåret. Det var undebart. Önskar att man hade haft det nu med. För hela familjens skull.

Det borde vara en lag ;-)

2011-01-17 @ 21:54:11
URL: http://yoursoulmates.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?