Kaffe & Melissa Horn .

Sitter här med en kopp kaffe & lyssnar på Melissa Horn .
Båda barnen sover & jag får en stund för mig själv i ro.
Är det sjukt hur harmonisk man kan bli av musik , mina kids somnar gott så fort
jag sätter på Melissa Horn på hyfsat hög volym så det är nog sömnmedel för dom.

Eftersom vi aldrig kom iväg & handlade igår ska jag traska bort sen när dom vaknat & ätit lite mat,
blir ett stopp vid lekplatsen också så Ängla får springa runt lite & Kelian ska få gunga lite .
Annars blir det bara att leka & dona lite här hemma , älsk slutar sent idag också :/

Kikar även på gamla bilder från min första & enda gång som "modell" , var för en make up artist som skulle ha bilder på olika teman till sin portfolio .
Var inte riktigt min grej men rätt kul ändå .
Nu sitter jag & vill lipa för jag inte har den kroppen & hade mage då att klaga på hur tjock jag var ?!!
Snacka om att jag hade behövt andra ögon förr .
Jaja, nu ska jag inte gnälla mer om det haha ;)










Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Haha, jag var likadan.. hur kunde jag klaga då?! Jag hade skitfin kropp :P nu liksom.. nu är man en degklump ^^

2011-01-20 @ 20:12:08
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: sara & bröderna bus

Skicka till mig på mailen, [email protected] så kan jag skicka lösen osv.

2011-01-25 @ 14:13:56
URL: http://ourson.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?