Nu ska det målas.

Nu ska jag strax ställa mig & måla klart Änglas sovrum så hon kan flyttas in där &
så ska vi fixa i lekrummet.
Kelian får sova inne i vårt sovrum ett tag till tror jag , han är ju inte så gammal än så
det är rätt skönt att ha han inne hos oss om det är något .

Har hämtat ut Tassimo kapslar & Kelians mat så nu har vi 16 burkar hemma så det håller ett tag ,
hellre en massa än inga för sist fick Älsk åka till barnavdelningen & hämta en burk eftersom
dom inte finns i lager på apoteken och det är ju mindre roligt när beställningen tar lite längre tid än planerat.

Nej nu ska jag lämna bloggen & sätta igång med målningen .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?