Nytt år med nya möjligheter !

Nu är jag tillbaka här på bloggen igen .
Har haft noll blogglust på senaste men nu börjar det kännas som suget finns där igen :)
Vi firade nyår hemma hos svärmor & hennes sambo.
Var jättetrevligt & Ängla orkade hålla sig vaken till 23 faktiskt !
Båda barnen sov som två klubbade sälar genom allt smällande.

Idag har vi inte gjort allt för mycket , gick upp vid 11 tiden & sen har syster yster varit här .
Hon åkte precis & jag har skickat mannen till affären .
Själv står jag vid spisen & lagar korvstroganoff & barnen sover men ska strax in & väcka Ängla
så hon får vakna till lite innan vi ska äta middag annars äter hon absolut ingenting .
Tänkte berätta lite mer om mina nyårslöften lite senare ikväll , så håll utkik om ni är nyfika .
Ha det så bra så länge !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?