Ett steg närmare . . .

Mitt körtkortstillstånd gick ut förra sommaren så nu har jag ansökt igen ,
idag fixade jag syntestet som gick galant så nu ska det bara skickas in &
invänta besked , sen gå handledarutbildningen med älsk :)
Sen så ska jag köra så in i . . .

Måste fixa så jag får körkort , det skulle jag gjort för längesedan egentligen med
bättre sent än aldrig ;)
Det blir ju en frihet & det underlättar ju enormt när man ska ut i arbetslivet igen .
Då kan man söka en hel del mer eftersom många jobb kräver körkort !
Ser fram emot att börja köra iallfall :D








Postat av: Cissi

Ja, jag vet...blir så trött..men förhoppningsvis är folk vettiga nog att inte tro på det...

2011-03-04 @ 23:12:23
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/
Postat av: Natha

Ååå hur gör man? :D kan du förklara :P Har suttit och googlat allt jag behöver. Ska jag kolla synen först å sen skicka in för att få förarbevis? Eller vadå :O Är de nå mer man behöver göra? Eller är de bara handledarkursen kvar sen?

2011-03-10 @ 16:41:28
URL: http://nathaliedeniz.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?