Alla dessa utkast ...

Jag har massor inlägg som är sparade i utskastet men jag velar om jag ska publicera dom med tanke på att jag skrivit så pass ärligt & naket i all ilska & frustration över hur människor i min omgivning beter sig så det känns lite sisådär att lägga upp samtidigt som jag börjat inse att det är slut daltat & nu är det slut på att vara snäll & få en stor skit tillbaka ;)

Jaja, vi får se hur det blir .
Jag är som en tickande bomb som borde bo i en grotta för att undvika att jag kräker galla på somliga .
Jag är lyckligt lottad med att ha fina & ärliga människor kring mig iallafall :)

Nu ska vi städa lite , sen ska jag göra aprikosmarmelad & sen blir det lussebak med Ängla & lite kola & knäck!
Men idag ska jag ta en sak i taget för att undvika att det blir pannkaka av allt .
Idag kompenserar jag gårdagen då jag låg i sängen hela dagen i stort sett.
Nej dags att sätta igång , bilder & recept kommer sen för nu har jag kameran laddad ;)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?