Att väga för och nackdelar med att börja skriva igen . . .

Just nu kliar det i fingrarna efter att blogga, men i vanligt ordning bråkar jag lite med mig själv
om hur jag ska göra, det är ju enormt skönt att ventiler tankar som far runt i huvudet &
ha en frizon där jag kan kräka av mig allt jag vill få ur mig .
Men .. en jäkla massa men jag måste tänka på först.

Just nu är livet inte riktigt som det borde vara & ibland blir man rent av chockad av att livet gett en 
sån enorm käftsmäll & man funderar på vad som egentligen hände ?
Ja , livet är en gåta för sig själv & hur vi människor fungerar likaså.

Något hindrar mig från att skriva öppet & ärligt, människor är väldigt oförstående & det är lätt att dömma andra när man aldrig gått i deras skor.
Så ja, vi får helt enkelt se hur jag gör .
Jag har så mycket att skriva & vill ha ur mitt system så vem vet, det kanske skrivs en jäkla massa eller förblir det tyst här inne.








Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Längtar!

2011-11-05 @ 12:00:08
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?