Hej på er !

Denna veckan har verkligen varit jobbig & samtidigt bra , just nu
håller allt på att ställas till rätta i kroppen & man blir ju lagom såsig i huvudet &
jag har undvikigt att skriva här pga inget positivt hade kommit ur mig ;)
Imorgon höjs min medicin & jag har stora förhoppningar på att det vänder helt nu
& stabiliseras , men allt har sin gång man kan inte stressa fram något så det är bara
att gilla läget & hoppas dagarna går snabbt !

Imorgon är det "utvecklingsamtal" på dagis med Ängla eller ja, det är ju en utvädering av inskolningen & hur det har gått , det vet vi ju redan men ska bli roligt ändå :)

Nu avrundar jag här , dags att försöka komma till ro så man kan hoppa i säng snart !









Postat av: Linn

Ville bara säga: Att du betyder skit mycket för mig. Jag tänker på dig varje dag och om nåt händer dig så spricker en del av mitt hjärta. Jag är då himla glad att du och pappa är tsm jag är glad över att du är ung och förstår mig. När jag har det jobbigt hjälper du mig.Jag är glad över att ha dig som den bästa bonusmamma!!!Och har två söta syskon. Det jag vill säga till dig är att jag älskar dig så himla mycket!!!puss puss Linn

2011-11-20 @ 21:23:02
URL: http://haringenjustnu.bloggplatsen.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?