Lillebror/lillasyster BF 5 April 2012 <3


Här är vår lilla stjärna som bakas i magen för fullt , igår var vi på RUL & allt såg bra ut &
han/hon levde rövare därinne & det känner även jag ;)
Jag har mått otroligt bra under graviditeten , sluppit kräkas & ha mig dagligen lite illamående men vad är det
att gnälla över med tanke på vad jag fått stå ut med dom andra två gravidteterna ? 
Foglossningen är överkomlig så det är skönt :)

Jag har knappt tänkt på att jag är gravid med tanke på allt annat som händer just nu & idag går jag in i v.19.
Och igår så gick det verkligen upp för mig att vi väntar barn på riktigt ♥

Ängla tror det är en lillasyster & igår så frågade hon var lillasyster var när vi kom hem haha.
Förklarade att bebisen måste vara i mammas mage lite till men vi hade bilder så det tyckte hon var roligt.
Hon är så härlig , hon pussar & klappar "lillasyster" ( innan var det både en lillebror & lillasyster enligt henne haha)
Kelian förstår ju inte så mycket än men han är lika glad för det !

Könet gick inte att se igår för navelsträngen låg i vägen men fick veta att jag ska på 2 UL till , ett i v 22 & ett i v.32 så redan i början av December ska vi få kika på stjärnan .


Vi längtar så efter dig lilla pyret








Postat av: Veronica, mamma till Nim & mini.

Jadu jag minns inte vart.. eller jo via nätet. Ngn tjej som gjorde. Det står Nova på lappen som sitter på. Kanske går att söka. Eller tror jag hitta henne via facebook först, sen hennes blogg.. tyvärr inte mkt till hjälp :( Kram

2011-11-04 @ 22:19:29
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Anna

Gratulerar till kommande bebisen!

Så spännande :)



Jag läste din blogg mycket när du väntade Ängla och har sen dess kikat in lite till och från. Nu var det längesen så var skoj att se att ni har en trea på g :)



2011-11-17 @ 14:51:48
URL: http://ambi.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?