What doesn't kill you makes a fighter !

Hej på er !

Just nu är kroppen i kemisk obalans , en medicin som håller på att sättas ut & en som håller på att höjas.
Man inser ju vilket jäkla gift man stoppar i sig men samtidigt ett ont måste.
Jag har flera inlägg liggandes i utkastet, halv skrivna & jag har ingen ork att publicera dom ännu 
men är väl rätt förståligt med tanke på hela situationen.

Jag bygger upp mig själv, varje bit ska hitta tillbaka till sin plats & det kommer ta tid .
Jag ska lära mig att acceptera faktumet att detta alltid kommer vara en del av mitt liv
men jag är tack & lov inte en av dom som låter ens diagnos ta över hela livet.
Det är en del av mig men jag kommer ALDRIG låta sjukdomen få ta över , jag ska bara lära
mig att leva med detta & gilla läget men hitta nya vägar & nya sätt att förhindra att helvetet bryter ut igen.
Jag är precis samma människa som innan bara att jag numera har fått svaret på varför det aldrig försvinner helt !
En lättnad men samtidigt en sorg för mig .

Just nu försöker jag koncentera mig på att bli bättre, försöka hitta tillbaka till livet & att bara vara.
Hela jag är upp & ner , ner & upp haha.
Men detta kommer bli bra utan tvekan .

Idag har vi haft full rulle hela dagen & det är inget smart drag egentlien eftersom jag blir slut för ingenting.
Men men , nu är det bara 1 vecka kvar med mixtrandet av mediciner sen kanske allt hamnar i balans &
även mitt mående kommer bli stabilare & utan världens kaos av alla känslor på mindre än 2 sekunder.

Jag ska avrunda här för nu ska lilltjejen sova men jag ska försöka hitta lite ro i kroppen & skriva färdigt de andra inläggen senare :)









Postat av: Veronica, mamma till Nim & mini

Ah.. jag kan inte riktigt sätta mig in i din situation. Men jag är säker på att du klarar det.



Får man fråga vad som fick dig att söka hjälp?

Styrkekramar

2011-11-12 @ 20:03:13
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim & mini

Ok, då hänger jag med.. lite. Men måste väl vara skönt att ändå ha fått en diagnos? Vad är det för diagnos (OM man får fråga). Skönt att du blivit mkt bättre. Snart får du ordning på balansen också :) Vi mår bra, tack :) Kram

2011-11-13 @ 09:01:43
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Kämpa på fina du!

2011-11-15 @ 22:47:45

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?