Måndag

Så var det Måndag igen , mindre trevligt att slå upp ögonen till detta skitvädret dock .
Vaknade första gången strax efter halv 7 av Kelian & så började Vilde knorra så jag gick upp & fixade en flaska & när jag kom tillbaka sov han såklart igen men fick lite liv i honom så han fick lite mat
& så somnade han om & sover än.

Vi har en jäkla tur med våra barn , sover i stort sett hela nätter från start som inatt sov Vilde 7 timmar i ett svep .
Är några gånger han fått mat tidigare på kvällen som det blir lite tidig morgon men han slocknar direkt så det kan kvitta .

Nu ska jag hoppa in i en skön dusch sen blir det packa in alla barnen i bilen & köra till Väla , sen får vi se vad resten av dagen bjuder på .

Tänkte skriva lite mer sen , bla förlossningsberättelse , alltid kul att ha det sparat här i bloggen som de andra två :)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?