Lång dag ...

Är slut som människa idag kan jag lova. Hade kunnat tatuera det rätt i pannan faktiskt ... Idag har Chornelya & barnen varit här & syster yster , sen följde jag med syster hem till henne & sen vidare till Helsingborg för att köpa en Bumbo stol till Vilde . En sväng inom maxi & sen blev det till Elgiganten för en ny kaffekokare men fick med en ny grill också :) Vår gamla kaffekokare hade fått något ryck så den tog sisådär 5 år på sig att göra kaffe & det är inte hållbart i detta hemmet & den nya gjorde full kanna på ca 6-7 minuter , det kan man leva med ;) Nu sover alla barnen ( utom Linn ) så det är soffläge resten av kvällen . Jag hade planerat att fixa lite i trägården & V I L A !!! Jag behöver verkligen vila för jag måste lära mig lyssna på min kropp . Men någon gång lär man sig väl & jag har lovat att ta bättre hand om mig själv & lyssna på kroppen för att inte springa rätt in i väggen ännu en gång , räcker med att jag redan har den i ansiktet & behöver inte bli värre direkt ! Nej nu ska jag glo på tv ;)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?