Appen funkar inte ...

Är det bara jag som inte kommer in på blogg.se's app ?
Lite tråkigt för jag kan inte lägga upp bilder när jag bloggar från mobilen :(

Igår blev vi två objektiv rikare , riktigt najs med andra ord.
Måste hitta någon billig mer rymligare väska bara , jag betalar inte flera hundra på en väska faktiskt .
Så vi får kika runt lite , så länge den uppfyller det den ska så är jag nöjd & så man kan få med sig objektiven också :)

Nu ska vi börja göra i ordning oss för om 1 1/2 timma ska vi på Linns skolavslutning .
Sen får vi se vad denna dagen bjuder på .
Blir att vara ute iallfall så mycket det bara går .
Funderar på om man ska traska upp till Perslund kanske ?

Ska även tvätta upp lite kläder som ska skickas under helgen så de kommer till användning istället för att ta plats här hemma
. Kan meddela att det är första gången jag lämnar bort något plagg som Ängla haft tror jag , har kanske gett bort enstaka men jag har skitsvårt för sånt där , man tänker ju " åh den hade hon då mm "
Samma med grabbarnas kläder !
Men jag kan inte samla på mig allt så då är det bättre att skänka iväg lite :)
Nej dags att fixa till mig !








Postat av: Sofie

så mysig och fin blogg du har! har suttit och läst länge nu :) mysig kvällsunderhållning att sitta och läsa bloggar, men sällan man hittar någon bra :) Kommer följa dig :) så du vet.. hehe

2012-06-19 @ 22:28:42
URL: http://sofieslycka.blogspot.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?