Godmorgon !

Jag har precis bäddat ner mig i sängen igen ,
Vilde vaknar säkert vilken sekund som helst men blir lite mat för hans del & sen kanske han somnar om igen , brukar vara så .

Ängla , Kelian & Danne är på dagis förtillfället .
Pga tråkigheter så vill Ängla inte vara där själv & så fick Kelian följa med .
Var personalens förslag faktiskt eftersom de räknar med att han börjar där i Augusti.
Idag är de sista dagen sen är det ett långt sommarlov som väntar :)

Jag är rent slut , tydligen drömmer jag om objektiv eller snarare att Ängla tar dom enligt min man eftersom jag pratar i sömnen haha .
Så kan det vara ibland ;)

Nej nu ska jag vila lite , på återseende !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?