Sol sol sol

Idag se vi varit hos svärmor hela dagen & hållt oss ute precis hela tiden :)
Njutit av solen även om det varit äckligt varmt haha .

Barnen har härjar & haft sig med sin kusin & grannpojken , härligt !

Lilleman har fått ligga gott i skuggan hela dagen men ändå fått lite rosiga kinder hur det nu gick till .

Kelian slocknade direkt när vi kom hem & Ängla efter lite om & med .
Sen blev det soffläge framför Greys &
nu ska jag in i duschen sen hoppa i loppelådan för imorgon ska jag upp tidigt , inte min starkaste sida direkt .

Efter mitt möte blir det en sväng till mamma på kaffe också :)
Annars får vi se vad morgondagen bjuder på , ska försöka pressa lite i solen som alla andra så min bränna jämnar till sig .
Idag är det ett hjärta på ryggen istället för ett kryss , ena benet har fått mer färg än det andra & fötterna randiga för jag hade skor på mig ca 10-15minuter.
Ibland är det faktiskt inte jättebra att få färg bara genom att tänka sol haha










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?