Torsdag

Stressade upp i morse igen fast ännu senare haha . Lagom trött i huvudet eller ? Men det är så ibland , jag somnade om när man & barn gick upp & det är ju inte min bästa sida det där med att hoppa ur sängen på morgonen såvida jag absolut inte måste .

Lämna Ängla på dagis , gick en snabb morgon promenad , hann innanför dörren & så ringer min läkares sekreterare & frågar om jag kunde vara där 15 min efter !?
Hon hade bokat helt tokigt men fick 20 min på mig istället & vi lyckades minsann hinna dit men var ett bra läkarsamtal så jag klagar inte.
Han är riktigt bra & bra att prata med .

Hem en vända , vidare till Väla , hämta Ängla , hem en vända , till Bvc & sen till det nya gymmet som öppnat , träningskort till både mig & Danne fixades , var riktigt fint faktiskt så imorgon bitti ska jag träna där första gången :)

Sen efter det blev det hem , få lite mat i magen , ta en kopp kaffe i handen & kila bort mot lekplatsen , när vi nästan precis var där körde Therese,Linnea & Krister förbi så det blev lite tjöt & så följde dom med bort så barnen fick leka & vi snacka lite skit :)
Sen kom Johan & Noel traskandes förbi också !

Klockan sprang iväg för när vi kom hem var klockan redan 20 !

Nej nu ska jag skrika efter John blund , hoppas han kan ge mig lite sömn & bota mina inte så glada ben , misstänker en släng av benhinneinflammation & den har vi inte tid med .

Nu jävlar ska kilona väck .
Tänkte väga mig imorgon bitti bara för att haha










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?