Barnvagns tittande & tjöt med mamma.

Precis pratat med mamma , hon blev lite chokad när jag berättade
vår middag igår ( såsen på gräslös,persilija & dill ) ,
eftersom jag varit världens kräsnaste & knappt kunnat prova något nytt i mat väg.
Käka happy meal tills jag var 12-13 år för jag inte "vågade" smaka annat.
Men nu sedan jag blev på tjocken klämmer jag i mig ALLT & får sug efter udda grejer
jag förr aldrig skulle ätit för så 1 miljon kr.
Så hon frågade om jag blivit lite störd haha ;)

Men har hittat en barnvagn jag gillar rätt rejält, prisvärd var den också faktiskt.
Jag är lite sisådär när man ska börja fixa allt, kläder har vi ju en hel del av redan,
sen när vi var på Ullared hittade älsk lite också såklart.
Säng & lite så har vi redan klart skulle jag tro , dock inte 100 % på det.
Men ja ,barnvagns djunglen är inte lätt . . .
En sak är säker betalar då fan inte 5000-6000 kr för en vagn,
hittat en perfekt i pris så vad gnäller jag om ?

Nu ska jag väl fixa mat snart & gå ut med Sina , jobbet börjar om 2 timmar uuuuh.
Kommer bli långa timmar känns det som eftersom allt gör ont & jag är på sisådär humör.
Men hey , jobbar några timmar imorgon sen ledig i helgen .
Ska fixa med ledighet imorgon också eftersom det bär av till lille Z om snart,
dock ska jag underhålla mig där vi ska bo , men det ska nog gå .


Ett litet test jag gjorde precis ;

How Addicted to Blogging Are You?

You are 78% addicted to blogging!

Gör det genom att klicka här









Postat av: Lisa

Spå mig! :( Mitt liv är bajs just nu.. Btw.. Har du bild på barnvagnen?

2008-05-15 @ 19:38:14
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?