Feber & snor.

Idag har Ängla varit varm som ett element & visst hade hon feber, för henne är det mycket att ha 38,5 kan jag lova er ( vi slutade tempa när den steg dit så hon kan haft mer ). Sen snoras det ju en hel del & gjort ett par dagar.
Febern kan mycket väl bero på tänderna som är på gång upp men vi får se hur hon är imorgon då vi ska på 18 mån kontroll, hoppar nog sprutorna eftersom hon inte varit helt kry men så länge hon inte har någon feber imorgon bitti pallrar vi oss dit lär ju inte stöta på några andra kids strax efter 8 på morgonen .
Nu ska jag fortsätta plugga & halv titta på DH.
Glöm inte att tävlingen som avslutas den 26:e !








Postat av: j-s

Hej!

Jag har lagt upp en tävling i bloggen precis som jag tänkte att du nog skulle kunna vara inresserad av att delta i! http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/april/vill-du-vinna-ett-paslakanset-i-lantligstil.html

Kram Johanna-Sofia ♥

2010-04-23 @ 01:03:31

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?