Idag är det rätt så tyst från min sida.

Idag har varit en zombie dag, städat & sovit sen på kvällen gick vi till svärmor en sväng &
så käkade vi tacos där & drack kaffe, trevligt var det iallfall :)
Ängla hoppa med pappa i studsmattan & garvade som bara den, hon älskar det !

Näsan rinner på mig & huvudet känns som det ska explodera vilken sekund som helst, känns inte som det är läge att bli dålig på nu . Men tja, man kan inte riktigt styra över det ...

Nej nu ska jag plugga , så nu vet ni vad jag ska göra resten av kvällen .








Postat av: Ella

Tack så mycket :)

2010-04-17 @ 20:50:41
URL: http://mammaellas.blogg.se/
Postat av: Malin-mamma till sam

Vilken söt blogg, hittade nyss dig!

2010-04-18 @ 20:45:50
URL: http://malinsmix.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?