Så har nästan denna dagen gått.

I morse var jag på glukosbelastningen, det gick helt ok , fick lämna lite eftersom jag höll på att få upp allt
men fick iallfall ta min ena medicin till så det var skönt det, mer om BM besöket skriver jag sen + magbild för denna veckan , gick in i v. 29 idag .

Älsk kom och hämta mig efteråt & så var mamma hemma hos oss, blev god frukost med frallor sen
fick Ängla mysa lite med mormor & roligt nog så ska hon minsann med sin mormor varje gång hon ska åka hem haha. Sötunge !

La Ängla när mamma åkt & sen kom svärmor på en kopp kaffe, sen vid 2 tiden gick vi ut & träffade Therese & Nea , barnen lekte massor i parken sen gick vi en sväng till OJ så vi kom hem strax innan 5 & så var det bara & lägga en tröttfis , så nu får hon sova en stund innan vi ska äta middag.
Solen har varit framme hela dagen & det har varit riktigt varmt , idag skippade jag jackan & det är jag glad för annars hade jag nog kollapsat av värmeslag .

Nu ska jag sitta & ta det lugn & vila kroppen lite, har dödsont just nu så jag har lust att såga bort halva kroppen för detta är inte roligt. Jag har kommit underfunn med att jag har ca 2-3 min på kvällen när jag lägger mig i sängen då det faktiskt inte värker helt förjävligt sen blir det samma visa igen.
Men men ska inte gråta över det ;)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?